מאמרי מידע מקצועיים

תהליך של שיקום פה ולסת – איך זה מתבצע? ומי זקוק לשיקום פה?

התהליך של שיקום פה ולסת

התהליך של שיקום פה ולסת מעניק מענה לא רק למצבים אסתטיים, אל גם לפגמים אנטומיים, פגיעות ראש-צוואר, מומים מולדים ועוד.
הפה והלסת ממלאים תפקידים מכריעים בחיי היומיום שלנו, מהאפשרות לדבר וללעוס בצורה נוחה ועד לשמירה על מבנה פנים תקין ומניעת בעיות דנטליות נוספות.
אנחנו במרפאות YRA מדיקל סמייל מעניקים תהליכי שיקום פה ולסת תחת קורת גג אחת, ומבצעים את כל הטיפולים הדרושים כדי להעניק לכם את איכות החיים שתמיד רציתם.
התהליך של שיקום פה ולסת – כל מה שרציתם לדעת!

מי זקוק לתהליך שיקום פה ולסת?

רבים מלקוחותינו מגיעים לטובת השתלות שיניים, ציפויי שיניים או טיפולים אסתטיים פשוטים.
יחד עם זאת, ישנם הלקוחות הדורשים תשומת לב מעמיקה יותר, וסובלים מבעיות או פגמים נרחבים יותר המשפיעים על בריאות הפה והלסת שלהם.
התהליך של שיקום פה ולסת הוא תהליך מקיף, וביכולתו לשנות חיים של אדם מקצה לקצה.
כשמדובר בבריאות הפה והלסת, לא מתפשרים!

התהליך של שיקום פה ולסת – איך זה מתבצע?

אבחון מעמיק: כמו בכל תהליך משמעותי, השלב הראשוני הוא עבודת הכנה יסודית.
אנו במרפאות YRA מדיקל סמייל נשתמש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי לקבל את התמונה המדויקת ביותר על מצב הפה שלכם, ובין השאר ניעזר בצילומי סי-טי, צילומים פנורמיים, הדמיות תלת מימדיות ועוד.
בסיום שלב זה נוכל להציג לכם הדמייה מדויקת של התוצאה הצפויה, כך שתוכלו להירשם ולתת לנו "אוקיי" להמשך.

השתלות שיניים: השתלת שיניים הינה טיפול שחלק מלקוחותינו יצטרכו בעת שיקום הפה והלסת שלהם.
שתלים דנטליים נחשבים לסטנדרט הזהב להחלפת שיניים ושיקום הלסת. הליך זה כולל הנחת שתלי טיטניום בניתוח לתוך עצם הלסת, הפועלים כשורשי שיניים מלאכותיים. עם הזמן, השתלים מתמזגים עם העצם, ומספקים בסיס יציב לכתרים דנטליים, גשרים או תותבות. השתלות שיניים לא רק משחזרות את מראה השיניים הטבעיות אלא גם מונעות הידרדרות של עצם הלסת על ידי גירוי צמיחת העצם.

כתרי זירקוניה או ציפוי שיניים: בהתאם לאבחנה הראשונית, יוחלט האם אתם זקוקים לכתרי זירקוניה או ציפוי שיניים. שני הפתרונות הללו הם פופולאריים מאוד בעולם רפואת השיניים, ומעניקים פתרונות לבעיות דומות. צוות המומחים שלנו יידע לייעץ לכם מהו השירות העדיף עבורכם בהתאם למצבכם הדנטלי.

פתרונות למחוסרי עצם: במקרים בהם עצם הלסת ספגה אובדן או הידרדרות משמעותיים, ייתכן שיהיה צורך בהשתלת עצם. הליך זה כולל השתלת חומר עצם מחלק אחר בגוף או שימוש בשתלים סינתטיים להגדלת עצם הלסת. השתלת עצם מסייעת ביצירת בסיס מוצק להשתלות שיניים ומספקת תמיכה למבנה הפנים ולתפקודם.

שחזור פה מלא: במקרים בהם נדרשת עבודת שיניים מקיפה לשיקום הפה, ייתכן והמומחים שלנו ימליצו על שחזור פה מלא.
תוכנית טיפול מקיפה זו משלבת מספר פרוצדורות, כגון השתלות שיניים, כתרים דנטליים, גשרים, ציפויים ועוד.
גם במקרים של שחזור פה מלא, מרפאות YRA מדיקל סמייל מאפשרות לכם לקבל את כל הטיפולים במקום אחד!

שירותים נוספים: התהליך של שיקום הפה והלסת יכול לכלול גם שירותים נוספים דוגמת טיפולי שורש, שיקום פה מלא, הלבנת שיניים ועוד.
הכל נעשה ע"פ אבחנות מקצועיות מידי צוות המומחים שלנו, וכמובן ע"פ החלטתכם ובחירתכם.
בזכות מכשור טכנולוגי מקיף וצוות מומחים מקצועי, ביכולתנו לאפשר לכם את כל קשת הטיפולים הדנטליים במקום אחד, מה שמונע מכם התרוצצויות ומעבר בין מטפלים שונים.

מרפאות Y.R.A סמייל – היתרונות שלנו

במרפאות YRA מדיקל סמיילאנו מביאים ארצה את בשורת החדשנות וקדמת הטכנולוגיה הדנטלית, לצד מחירים אטרקטיביים שמסירים כל ספק והתלבטות!
למה כדאי לכם להיות מטופלים שלנו?

בדיקה וייעוץ ללא עלות: בעוד במקומות אחרים דורשים מכם להתחייב, אנו מציעים לכם בדיקה וייעוץ מומחה ללא עלות. באופן זה תוכלו לקבל חוות דעת מדויקת, להתרשם מאיכות השירות ולקבל החלטה מושכלת המבוססת על נתונים אמינים ומקצועיים.

שיקום פה ולסת תחת קורת גג אחת: מכיוון שהצוות שלנו מורכב מטובי המומחים הדנטליים, ומדובר במגוון של רופאים בעלי התמחויות מגוונות – אנו יכולים להעניק ללקוחותינו טיפול מקיף תחת קורת גג אחת.
מה זה אומר מבחינתכם? רצף טיפולי בידי צוות מיומן והימנעות מטרטורים בין מרפאות שונות.

מחירים שיגרמו לכם לא לחשוב פעמיים: בעוד לקוחות ישראליים מחפשים מחירים אטרקטיביים בטורקיה ובמדינות אחרות, אנו מציעים לכם לחסוך עלויות טיסה ואנרגיות יקרות.
במרפאות YRA מדיקל סמייל תקבלו את המחיר הטוב ביותר בישראל באחריות!

קדמת הטכנולוגיה הדנטלית: בין אם חיפשתם שיקום פה ביום אחד, השתלות או הלבנת שיניים שתעניק לכם "הוליווד סמייל", אנו מבטיחים לכם טיפולים באמצעים המתקדמים ביותר כיום.
כל המרפאות שלנו מצוידות במכשור החדשני ביותר, וזה מבטיח לכם את התוצאות שחלמתם עליהן!

סניפים ברחבי הארץ: מרפאות YRA מדיקל סמייל מספקות פריסה בגבעתיים, בית שמש ותל אביב, וזה מאפשר נגישות טובה יותר לכלל מטופלינו.
הצטרפו עוד היום לקהילת הלקוחות המרוצים שלנו, ואנו מבטיחים שתצאו עם חיוך גדול!

דילוג לתוכן