מאמרי מידע מקצועיים

מדיקל סמייל מתחרים במחירים עם כל הצעה של מרפאת שיניים מחול

 

מדיקל סמייל מתחרים במחירים עם כל הצעה של מרפאת שיניים מחול

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בעלויות טיפולי השיניים ולכן רבים החלו לחפש אלטרנטיבה זולה יותר. כך נולד לו טרנד תיירות חדש – תיירות מרפא המתמקדת במרפאות שיניים בחול במדינות טורקיה, הונגריה, רומניה, גיאוגיה ועוד. לאנשים רבים קוסמת האפשרות לטוס לכמה ימים לחופשה בחו"ל ועל הדרך בין השופינג, המסעדות והאטרקציות לעשות סתימות, לעשות שתלים דנטלים ביום אחד או לעבור טיפול הוליווד סמייל לחיוך לבן יותר.

 

למה לטוס לחול כדי לטפל בשיניים?

אנשים מאמינים שכשהם טסים לטיפול שיניים במרפאות שיניים בחול, הם מקבלים את אותה רמת טיפול רק משלמים הרבה פחות. חברות תיווך המתמחות בתיירות מרפא ומחברות בין מרפאות שיניים בחול ובין מטופלים בארץ לא חוסכות באף הטבה כדי לשכנע את המתלבטים שכדאי לטפל בבעיה בחו"ל ולא משנה אם מדובר בטיפול פשוט כמו סתימה או בטיפול מורכב כגון שיקום פה.

חברות התיווך ידאגו לנהג פרטי שיאסוף את המטופל מהמלון עד המרפאה, הן ידאגו למתורגמן שיעזור לתקשר עם הצוות הרפואי והן ידאגו לכל פרט ופרט כדי לתת את ההרגשה שמדובר בחופשה מהנה ולא בטיפול שיניים לא נעים.

למעשה, אסור להתייחס בקלות ראש לטיפולי שיניים בטח ובטח כשהם נעשים בחול כי בחירה לא נכונה ברופא שיניים עלולה לגרום לסיבוכים וזיהומים.

 

למה לא לטוס לחול כדי לטפל בשיניים?

קיימות סיבות רבות מדוע כדאי להישאר בארץ ולא לטפל בבעיות שיניים במרפאות שיניים בחול, ביניהן:

איכות הטיפול – רופאי שיניים נדרשים לעבור התמחויות רבות והשתלמויות רבות על מנת לקבל הסמכה ולהעניק למטופלים שלהם את הטיפול המקצועי והטוב ביותר. בכל מדינה לומדים אחרת וההסמכה נקבעת אחרת. מה שלמעשה אומר שיתכן שהרופא שיטפל בכם יחשב כמומחה בארצו עם 3 שנות ניסיון, אך בהשוואה לטיפול בישראל הוא ייחשב כמובן כרופא מתחיל.

מכשור רפואי מיושן – רוב טיפולי השיניים נעשים במדינות הנחשבות למדינות פחות מתקדמות בהשוואה לישראל. קיים סיכוי גבוה כי המכשור הרפואי הקיים במרפאה, לא יהיה ציוד מתקדם וחדשני כמו במרפאת שיניים בישראל.

איכות החומרים – חומרי הטיפול בישראל ( הכתרים, השתלים, הסתימות, חומרי ההרדמה ועוד ) הינם החומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר. יתכן שבעת קבלת טיפול במרפאות שיניים בחול, ישתמשו בחומרים בעלי איכות ירודה אשר ישפיעו על איכות הטיפול בכללותו.

מענה בשעת חירום – במקרים מסוימים מתעוררים סיבוכים או כאבים לאחר הטיפול ויש לחזור אל מרפאת השיניים לקבלת מענה בשעת חירום. לא תמיד מעניקות מרפאות שיניים בחול את השירות הזה והמטופלים נאלצים להמשיך את הטיפול בארץ.

 

מדיקל סמייל – הטיפול ישראלי, המחיר חו"ל

אנשים רבים השוקלים לבצע טיפולי שיניים בחול, לרבות השתלות שיניים בחול, עורכים השוואות בין מרפאות שונות וחברות תיווך שונות. לרוב הם יחפשו המלצות ממכר או בן משפחה שכבר טס לחו"ל כדי לעבור טיפול שיניים במחיר זול יותר על מנת שיוכלו להתרשם מהחוויה שלו.

אבל אנחנו ברשת מרפאות השיניים מדיקל סמייל מאמינים כי לא צריך לטוס לחול כדי ליהנות מטיפול שיניים מקצועי, איכותי ובמחיר הולם. במרפאות שלנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים, תוך שימוש במכשור רפואי טכנולוגי מתקדם עם צוות מקצועי, אדיב וסבלני בעל ניסיון רב שנים.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל אחד הסניפים שלנו בתל אביב או בגבעתיים עם כל הצעת מחיר שתקבלו לטיפול שיניים בחול ואנחנו מבטיחים לתת לכם הצעת מחיר מתחרה עם מחירים נוחים מבלי להתפשר על איכות הטיפול.

 

 

דילוג לתוכן