מאמרי מידע מקצועיים

חשבתם על טיפולי שיניים בחו"ל? כדאי שתחשבו שוב

 

חשבתם על טיפולי שיניים בחו"ל? כדאי שתחשבו שוב

בשנים האחרונות טרנד תיירות מרפא תפס תאוצה והוא לא פסח על הרבה גברים ונשים הטסים לחופשה בחו"ל כדי לטפל בבעיות שיניים. עד כמה שזה נשמע אטרקטיבי לחזור מחופשה מחו"ל יפים יותר ובריאים יותר, מומלץ מאוד לבדוק לעומק את איכות הטיפול הרפואי הניתן במדינות זרות ולהשוות אותו לטיפול האיכותי הניתן בארץ.

 

איזה טיפולי שיניים אפשר לעשות בחו"ל?

מרפאות שיניים בחו"ל מעניקות טיפולי שיניים מגוונים לבעיות פה וחניכיים. במרפאות אלה ניתן לטפל בבעיות שיניים פשוטות כגון סתימות או הלבנת שיניים ובבעיות שיניים מורכבים כגון שיקום פה, השתלות שיניים, ניתוחי חניכיים, טיפולי שורש ועוד.

 

"לא כל הנוצץ זהב"

קשה לעמוד בפיתוי של "חופשת הכל כלול" כשזה מגיע לטיפולי שיניים. חברות רבות מציעות חבילה הכוללת איסוף מהמלון, טיפול במרפאת שיניים מובילה, שירותי תרגום במידת הצורך וכמובן מחיר זול בהשוואה למחיר הטיפול בארץ. אם מוסיפים את היכולת לשלב בין הטיפולים שופינג ואטרקציות, בהחלט קל להשתכנע ולחשוב שטיפול שיניים בחול הוא טוב יותר.

אך לפני שמזמינים את כרטיס הטיסה ומחפשים אטרקציות בקרבת המלון, חשוב להבין מהן הסכנות הכרוכות בטיסה לצורך טיפולי שיניים בחו"ל:

  1. איכות החומרים – בכל מדינה רגולציה אחרת הקובעת את איכות חומרים בהם משתמשים במהלך טיפולי שיניים ביניהם חומרי הרדמה, חומרי מילוי, חומרי הלבנה ועוד. יתכן והחומרים בהם משתמשים במדינות זרות, אינו עומד בסטנדרט הישראלי כך שחומרי טיפול זולים עלולים לגרום בהמשך לבעיות שיניים חומורות יותר.
  2. מקצועיות הרופא המטפל – רופאי שיניים עוברים הכשרות והתמחויות ארוכות שנים לפני שהם מתחילים לטפל באנשים. במקרים רבים המחיר הזול של טיפולי שיניים כגון שיקום פה או טיפול הוליווד סמייל הוא מחיר זול יותר מפני שלרופא השיניים אין את ההסמכה המתאימה או את הניסיון הנדרש.
  3. איכות הציוד הרפואי – ישראל נחשבת למדינה מתקדמת מאוד בכל הקשור לרפואת שיניים, אך מה קורה כשעושים טיפול שיניים בחו"ל? לרוב מדובר במרפאות מיושנות או מרפאות המשתמשות בציוד מיושן, כך שהמטופל עלול לסבול מטיפול כואב יותר או חלילה לסבול מנזקים בעקבות שימוש בציוד מיושן.
  4. שמירה על היגיינה – היא בעלת חשיבות מכרעת להצלחת הטיפול. ככל שהצוות המטפל שומר על חיטוי וניקוי של הציוד, של משטחי העבודה, מקפיד להחליף כפפות וכדומה כך קיים סיכוי נמוך יותר לחלות בזיהומים. במרפאת מדיקל סמייל אנחנו מקפידים על היגיינה ברמה הגבוהה ביותר, השאלה האם ניתן לומר את אותו הדבר על מרפאות שיניים בחו"ל?
  5. ביקורת ומעקב לאחר הטיפול – היות ותיירות מרפא הינה קצרת מועד, לשבוע או עשרה ימים לא תמיד ניתן לבצע ביקורת ומעקב באותה המרפאה שביצעה את הטיפול. כך למשל אנשים רבים טסים לחו"ל, עוברים טיפול שיניים, חוזרים לארץ ומתמודדים שוב עם כאבים. היות והם לא יכולים לטוס שוב, הם פונים למענה חירום בארץ ומבינים ש"הזול עולה ביוקר". הדבר חשוב במיוחד כשעושים השתלות שיניים בחול.

 

מדיקל סמייל – הבחירה הנכונה לחיוך המושלם!

אם חשבתם על טיפולי שיניים בחו"ל, אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב ולהגיע אל אחד מסניפי מדיקל סמייל, ברמת גן או בתל אביב. אנחנו מבטיחים להעניק לכם יחס אישי, סבלני ואדיב. אז אתם חושבים שהגיע הזמן לחייך עם הוליווד סמייל, אם אתם מרגישים זרמים בכל פעם שאתם שותים משקה חם או קר, אם החניכיים נפוחות ומדממות, אנחנו מזמינים אתכם לקבוע תור לבדיקה ללא עלות עוד היום ולקבל את הטיפול הטוב ביותר.

 

דילוג לתוכן