הוליווד סמייל

המונח ״הוליווד סמייל – חיוך הוליוודי״ מתייחס לחיוך לבן, נוצץ, עם שיניים בריאות  ונטולות פגמים. למעשה, כולנו רוצים להרגיש בטוחים בחיוך שלנו, להעלות תמונות מושלמות לרשתות החברתיות ולמשוך אלינו תשומת לב כבר מהרגע הראשון.

כדי להשיג חיוך הוליוודי מושלם יש תחילה לטפל בבעיות השיניים. בין היתר יש לבצע ניקוי של השיניים, לבדוק עששת, לסתום חורים ולבצע הרכבת כתרים או ציפויים בהתאם. בדיקה תקופתית יכולה לחסוך טיפולים רבים והיא מאפשרת לבצע טיפולים מקיפים ומעמיקים יותר כשהבסיס להם הוא שיניים בריאות.

המונח ״הוליווד סמייל – חיוך הוליוודי״ מתייחס לחיוך לבן, נוצץ, עם שיניים מסודרות ונטולות פגמים. למעשה, כולנו רוצים להרגיש בטוחים בחיוך שלנו, להעלות תמונות מושלמות לרשתות החברתיות ולמשוך אלינו תשומת לב כבר מהרגע הראשון.

כדי להשיג הוליווד סמייל יש להתחיל לטפל בבעיות השיניים. בין היתר יש לבצע ניקוי של השיניים, לבדוק עששת, לסתום חורים ולבצע הרכבת כתרים בהתאם לצורך. בדיקה תקופתית יכולה לחסוך טיפולים רבים והיא מאפשרת לבצע טיפולים מקיפים ומעמיקים יותר כשהבסיס להם הוא שיניים בריאות.

שיניים בריאות, נקיות וישרות

ישנם שלושה כללים שיש לעמוד בהם כדי להשיג את החיוך החלומי. קודם כל חלל הפה חייב להיות בריא ולשם כך נבצע בדיקות מקדימות ללא שום כאב כולל סריקה אינטר אוראלית, ניקוי של חלל הפה ונטפל קודם בבעיות אם ישנם. לאחר מכן נוכל להתחיל לתכנן ולעצב את החיוך האידאלי באמצעי הדמיה. יכול להיות שחלל הפה בסדר גמור ושלא נדרשים טיפולים מיוחדים מבחינה בריאותית אך השיניים לא לבנות ולא ישרות.

הברקה של השיניים, בצורה טבעית כמובן יישור ותיקון שיניים הם הבסיס ליצירת מראה שאפשר להתגאות בו. ניקוי השיניים יכול להתבצע בבית תחת פיקוח המרפאה והוא יכול להתבצע במרפאה כשלכל טיפול יש יתרונות ונשמח לספר לכם על התהליך והעלות של כל אחד. עיצוב, השלמת ויישור שיניים באמצעות כתרים או ציפויים יתבצעו בהתאם למצב הנוכחי של חלל הפה כשלעיתים אפשר לבצע טיפולים ספורים בלבד. לדוגמא במקרה של שיניים בריאות לרוב יידרשו 2 ביקורים בלבד לעיצוב חיוך חדש ומושלם ע"י ציפויי למנייט איימקס.

ציפוי למנייט חרסינה איימקס לחיוך הוליוודי מושלם

ציפוי למנייט חרסינה – איימקס הוא אחד הטיפולים הנפוצים בתחום האסתטיקה הדנטלית. באמצעות הציפוי אנחנו יכולים להשיג כמה מטרות שונות כולל יצירת קו סגר אחיד, טיפול בבעיות של צפיפות שיניים או להיפך סגירת מרווחים והבהרת שיניים מוכתמות או צהובות. כדאי לדעת כי הציפוי מעניק לא רק מראה מרשים אלא מראה טבעי והציפוי עצמו מחזיק מעמד שנים רבות.

ציפוי חרסינה מותאם לכל מטופל באופן אישי כאשר במפגש הראשון נבצע סריקה אינטר-אוראלית לחלל הפה והשיניים לצורך הדמיה בתלת מימד כדי שנוכל להתאים ביחד איתך איזה גוון יהיה לשיניים בסיום התהליך, מה יהיה הצורה שלהן ובאיזה אורך הן יהיו. לאחר מכן ניצור תבניות ראשוניות שישמשו כהדמיה בתוך הפה, לאחר שתאשרו את ההדמיה נעביר את ההדמיה למעבדה שלנו לייצור הסופי של הציפויים. אנחנו מבצעים את כל התהליך אצלנו ומחזיקים במכשור המתקדם ביותר בעולם הדנטלי כזה שמאפשר לנו להציע לך טיפול מלא במקום אחד ב 2 מפגשים בלבד. כאשר הציפוי מוכן הרופא ילביש אותו על השיניים יבצע פוליש ואיזון, ומיד לאחר מכן אתם תצאו עם חיוך שתמיד חלמתם.

חיוך מושלם במרפאת השיניים Y.R.A Smile

אתם רוצים ליהנות מחיוך בהיר, סימטרי וממראה אסתטי מבלי לשלם מחיר כבד. מרפאת Y.R.A Smile מזמינה אתכם ליהנות ממיטב הרופאים, מציוד רפואי מתקדם ומעבדת שיניים צמודה. אנו מציעים את כל השירותים תחת קורת גג אחת ובכך מאפשרים לכם לקבל את המחיר הטוב ביותר בארץ. רוצים לשמוע עוד פרטים ? מלאו את הטופס באתר או צרו קשר והכינו את עצמם להפתעה שתעלה חיוך על פניכם.

דילוג לתוכן