מאמרי מידע מקצועיים

מהם היתרונות של טיפולי שיניים במרפאות Y.R.A סמייל?

מהם היתרונות של טיפולי שיניים במרפאות YRA מדיקל  סמייל?

אנשים רבים מחפשים את מרפאת השיניים שתעניק להם טיפול מקצועי, שירות ברמה גבוהה ומחירים נוחים לכל כיס.
רבים מהם לא מוצאים מרפאה שכזו בישראל, ולכן פונים לטיפולים במדינות אחרות כמו טורקיה.
אנו במרפאות YRA מדיקל סמייל שמחים להביא את הבשורה למדינת ישראל, ואנו מציעים ללקוחותינו טיפולים דנטליים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!
מעתה אין צורך לבזבז זמן וכסף על טיסות לחו"ל, מכיוון שצוות המומחים שלנו מבטיח לכם את החיוך שתמיד רציתם בתהליך פשוט, מקצועי ונוח.
מהם היתרונות של טיפולי שיניים במרפאות YRA מדיקל סמייל? כל המידע במאמר הבא!

טיפולי שיניים בישראל

המגוון האתני והתרבותי במדינת ישראל תורם רבות ליצירת מגוון בעיות שיניים, הנובעות משילוב של הרגלים ונטיות גנטיות.
בעיות דנטליות עלולות להשפיע ישירות על איכות חיינו ועל התדמית שלנו בעיני עצמנו ובעיני אחרים, ולכן למעשה מדובר בטיפולים חשובים שביכולתם לשנות חיים של אדם מקצה לקצה.

מהם היתרונות של טיפולי שיניים במרפאות YRA מדיקל סמייל?

אנו גאים להוביל את תחום הטיפולים הדנטליים במדינת ישראל, ולהעניק את הפתרונות החדשניים ביותר בעולם רפואת השיניים תחת קורת גג אחת.
אילו יתרונות אנו מציעים ללקוחות שלנו?

המחיר הטוב ביותר בישראל: כשמדובר בשירותי השתלות שיניים, שיקום פה, ציפויי חרסינה ועוד, אנשים רבים חוששים מהמחירים הגבוהים. אצלנו תוכלו לקבל לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים שווים שלא "קורעים את הכיס".
מעבר למחירים המשתלמים אנו מציעים גם תנאי תשלום נוחים, תשלומים ללא ריבית, והתחשבות ככל האפשר כדי שההוצאות לא יכבידו עליכם.

שיקום פה ולסת מקיף במקום אחד: מרפאות רבות מאלצות את המטופלים שלהן להתרוצץ בין רופאים ומרפאות במקומות שונים, וזה עלול לגרום לבלבול ובזבוז אנרגיה וזמן מיותרים, ובמיוחד כשמדובר בלקוחות המחפשים שיקום פה ולסת מקיף – הדורש מספר פרוצדורות שונות.
אצלנו ב"YRA מדיקל  סמייל רשת מרפאות שיניים לשיקום פה ואסתטיקה" (Y.R.A Smile) עובדים אחרת! הצוות שלנו מורכב ממומחים רבים ובעלי ניסיון רב, המרפאות שלנו מצוידות בציוד המתקדם ביותר, וכל אלו מאפשרים לנו להעניק לכם את כל השירותים במקום אחד!

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר: בין אם חיפשתם השתלות שיניים או שיקום פה ביום אחד, המרפאות שלנו מצוידות בציוד המתקדם ביותר, מה שמאפשר לנו להעניק לכם טיפולים ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מעכשיו אין צורך לשקול טיסות לחו"ל או להתרוצץ בין מרפאות שונות, כי אצלנו תוכלו לקבל טיפול המושתת על קדמת הטכנולוגיה העולמית בתחום רפואת השיניים.

צוות מומחים איכותי ומגוון: אצלנו תוכלו לפגוש רופאי שיניים מתחומים שונים, וכל אחד מאיתם מביא עמו את המומחיות הייחודית שלו. מומחי פה ולסת, מנתחים כירורגיים, ובעלי מקצוע נוספים עם 25 שנות ניסיון בתחומם יעניקו לכם טיפול מקיף ועוטף עד לפתרון הבעיה שלכם בצורה הטובה ביותר.

בדיקה וייעוץ ללא עלות: במרפאות אחרות דורשים מכם תשלום עוד לפני שהתחלתם? אצלנו עובדים אחרת!
אנו מעניקים לכם בדיקה וייעוץ ללא עלות, ולאחר מכן תקבלו הצעת מחיר לשיקולכם. ברגע שתהיו מוכנים להמשיך, נלווה אתכם בצורה היעילה והמקצועית ביותר עד לקבלת התוצאה המושלמת.

סניפים ברחבי הארץ: "YRA מדיקל סמייל רשת מרפאות שיניים לשיקום פה ואסתטיקה" (Y.R.A Smile) מעניקים פריסת סניפים באזור גבעתיים, תל אביב ובית שמש, על מנת להרחיב את הפעילות לנוחיות הלקוחות שלנו.

אילו שירותים תוכלו למצוא אצלנו?

השתלות שיניים: השתלות שיניים מבוצעות במקרים שחסרות שיניים, ואנו מעוניינים להשלים אותם כדי לשפר את איכות הלעיסה, הדיבור, והמראה הכללי.
השתלות שיניים צריכות להתבצע בתשומת לב אישית לכל לקוח, מכיוון שהטיפול הדרוש משתנה מאדם לאדם.
אצלנו תוכלו לקבל בדיקה מקיפה, ואפילו הדמייה תלת מימדית שתאפשר לכם לדעת כיצד זה יראה בסוף הטיפול!

ציפוי למנייט איימקס: ציפוי החרסינה למנייט איימקס מאפשר לכם לקבל "הוליווד סמייל" כמו שתמיד חלמתם! מדובר בציפוי חרסינה איכותי הפותר בעיות של מרווחים \ צפיפות שיניים, כתמים או הצהבת שיניים, יישור קו הסגר ועוד.
אצלנו ב במרפאות YRA מדיקל סמייל תוכלו לקבל ציפוי למנייט איימקס ברמה הגבוהה ביותר, בתהליך הכולל בדיקה מקיפה, הדמייה, ייצור הציפויים בהתאמה אישית, הלבשתם וביצוע איזון ופוליש.
בזכות הציוד המתקדם, הניסיון והצוות המגוון שלנו, באפשרותכם לקבל את כל הטיפול בשני מפגשים בלבד!

כתרי זירקוניה: במצבים שבהם לא ניתן לבצע השתלות, או שמצב הפה והחניכיים לא מאפשר זאת – יש להשתמש בכתרים.
התקנת כתרים היא חשובה לא רק עקב הניראות, אלא משפיעה גם על איכות החיים מבחינת לעיסה ומניעת בעיות דנטליות אחרות.
אצלנו במרפאות YRA מדיקל סמייל תוכלו ליהנות מכתרי זירקוניה איכותיים, הנחשבים לכתרים חזקים, איכותיים ועמידים במיוחד!
הכתרים הללו מצופים חרסינה ומעניקים מראה שיניים טבעי ומושך, והם יעניקו לכם את החיוך שתמיד רציתם.

שירותים נוספים: מעבר לשירותים אלו אנו מציעים גם צילומי סיטי \ פנורמי, טיפולי שורש, יישור שיניים ופתרונות למחוסרי עצם.
במרפאות YRA מדיקל סמייל תוכלו למצוא את כל הפתרונות הדנטליים תחת קורת גג אחת!

דילוג לתוכן